Екскурсія на видавництво
25 жовтня учні 7-А, 9, 1 0 та 11-А класів побували на екскурсії у видавництві « А-Прінт». Директором цього видавничого підприємства є Вадим Перець.
Цікавою та змістовною була екскурсія. Учні побачили ,який шлях проходить газета від створення файлу до готової продукції та її фасування.
Заняття-тренінг «Подорож у країну здоров’я»
24 жовтня 2016 р проведено заняття-тренінг «Подорож у країну здоров’я». Учні 5,7 класів брали активну участь у бесіді, грали гру «Подорож у країну Здоровляндію».
Бесіда учнів школи-інтернату з консультантом "Дару життя"
25 жовтня 2016 року консультант "Дару життя" – Хомінська Надія Василівна провела бесіду з учнями школи-інтернату (дівчатами) на тему: «Ранні стосунки дівчат з хлопцями».
Відеомандрівка по Дністровському каньйону
18 жовтня в рамках місячника ціннісного ставлення до природи “Голос рідної природи розуміти серцем вчись» для учнів 8-10 класів була проведена відеомандрівка по Дністровському каньйону. Метою заходу було розширити уявлення учнів про багатогранність та цінність природи Тернопільщини, формувати екологічну культуру, виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до природи, вказати на туристичну привабливість Тернопільського краю. Також учні збагатили свій словниковий запас новими термінами та поняттями.
Весела година «Осінь щедра і багата до нас прийшла у гості»
25 листопада 2016 року у школі-інтернаті в рамках місячника ціннісного ставлення до природи була проведена весела година на тему «Осінь щедра і багата до нас прийшла у гості».
Діти закріпили сезонні зміни у природі, грали у дидактичні та рухливі ігри, підготували драматизації віршів про осінь, відгадували загадки. Завершився захід фотосесією з осінніми вінками.
Проведення бесіди з учнями на тему «Торгівля людьми»
18 жовтня 2016 року відбулася бесіда учнів школи-інтернату з представником інформаційного центру прав людини на тему «Торгівля людьми». Учні були зацікавлені та брали активну участь у бесіді.
Проведення рольової гри «Я-лікар»
З учнями 7-А класу школи-інтернату соціальним педагогом проведено рольову гру «Я-лікар». Учні відчули себе в ролі дорослого, в ролі лікаря. Це сприяє усвідомленню учнів себе як людини, яка несе відповідальність за життя і здоров’я інших людей.