Подорож у Карпати
Приємні спогади залишилися в учнів 11-х і 10-го класів після подорожі в Карпати. Маршрут наш виявився досить цікавим. Розпочався він з м. Коломиї (музей Писанки), де всі ознайомилися з писанками всіх областей України.
Другий день був присвячений підкоренню г. Говерла. Це було досить важко, але залишилося багато приємних вражень і діти змогли повірити у власні сили.
У третій день мандрів ми побували на стежках Довбуша і підкорили ще одну гору – Маковицю. Всі залишились задоволені і кажуть, що хочуть подорожувати знов і знов.
А найголовніше - ми упродовж мандрівки звертали увагу учнів на красу рідної природи, на культуру перебування на природі – продовжували працювати над екологічним вихованням наших учнів.
Екскурсія учнів школи-інтернату в Буковель
Дирекція, педагогічний колектив, учні та батьки 8-9 класів щиро дякують спонсорам Василю Семеновичу Лемішці, Петру Дмитровичу Ландяку і Ірині Євгенівні Колодій за сприяння відвідати учнями Буковель. Нехай примножується добро, яке ви робите людям і повертається до Вас, як бумеранг. Здоров’я Вам на многії і благії літа.
Останній дзвоник
26 травня 2017 року у школі-інтернаті проведено свято останнього дзвоника та свято прощання зі школою учнів 12-го класу.
На свята до учнів завітали:
- шефи, працівники Головного управління поліції у Тернопільській області;
- працівники Фонду захисту інвалідів у Тернопільській області;
- працівники Тернопільського регіонального центру з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт»;
- отець Ігор Шкодзінський;
- сім’я п. Тараса Демкури, мецената школи-інтернату;
- учасник АТО Бісовський Василь.
Учні отримали подарунки і нагороди за активну діяльність упродовж навчального року.
Всі бажали школярам гарно відпочити на канікулах та набратися яскравих незабутніх літніх вражень, зустріти добрих і надійних друзів. А цьогорічним випускникам – правильного вибору своєї життєвої стежини.
Зустріч з випускником школи-інтернату
Випускники школи – інтернату є частими гостями рідної школи. Абакумов Андрій закінчив школу у 2012 році. Однак не збуває своїх вихователів і часто навідує їх. Після школи Андрійко навчався у Тернопільському училищі № 11. Ще у школі він дуже любив виготовляти різні вироби з бісеру, глини, природнього матеріалу. Його роботи представлялися на виставках і фестивалях “Повір у себе”.
Учні 4-А кл. запросили Андрія навчити їх виготовляти Великодні писанки. Робота була цікавою, захоплюючою. Учні дякують Андрієві за навчання і з нетерпінням будуть чекати наступної зустрічі.
Батьківський всеобуч
19.05 у школі-інтернаті відбулося засідання батьківського всеобучу. На засідання зібралися за круглим столом батьки, діти яких мають тяжкі порушення мовлення. Гостем засідання була Маргарита Олександрівна Гоман, педагог центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів, яка дала поради батькам щодо проведення занять в домашніх умовах з своїми дітьми:
- вправи на концентрацію уваги;
- рекомендовані вправи на позитивну взаємодію;
- методику застосування жетонної системи.
Маргарита Олександрівна зазначила, що мову дитини ефективно розвиває “Терапія материнської любові”. Закінчилась зустріч цікавою грою, в якій брали участь батьки та педагоги школи.
Подорож Тернопіль-Межибіж-Вінниця
Учні 5а класу по-особливому відзначили свято останнього дзвоника. Дружною класною родиною вирушили у подорож Тернопіль-Межибіж-Вінниця.
Розповідь екскурсовода у музеї пам’яті жертв Голодомору запала у душі не лише дітям, але й батькам. Велич Межибізького замку надовго залишиться у нашій пам'яті.
Родзинкою подорожі були Вінницькі музично-світлові фонтани.
Втомлені, але задоволені і щасливі всі повернулися додому.
Проект "Азбука споживача"
23 травня 2017 року проведено творчий звіт вихователів і класного керівника 6-го класу. Колектив класу презентував свою роботу у проекті «Азбука споживача».
Учні ділилися своїми враженнями від вивчених тем:
- «Історія виникнення грошей»;
- «Як правильно витрачати гроші»;
- «Ставлення до реклами»;
- «Умій зробити покупку»;
- «Права та обов'язки споживачів»;
- «Захист прав споживачів»;
Здобутими упродовж навчального року знаннями з означених тем діти ділилися залюбки з присутніми у залі. У процесі диактичних і ділових ігор вони демонстрували свої навики і вміння. Також залучали до ігор учнів з інших класів.
Вихованці 6-го класу неабияк зацікавилися цією темою і запевнили, що у 7-му класі вони продовжуватимуть її вивчення.