Формування в учнів школи навичок здорового харчування

24 травня 2021 р. Новини

З метою формування в учнів школи навичок здорового харчування в рамках занять секції «Здоровчик» соціально-психологічною службою школи проведено майстер клас з виготовлення корисних смаколиків із залученням представників БФ «Родина». Учні дізнались про користь фруктів та приготували фруктовий салат. Метою наших занять є формування корисних харчових звичок дітей .

Далі...

А я іду по світу в вишиванці

20 травня 2021 р. Новини

Встає над світом щире сонце вранці

І землю гріє променем ясним.

А я іду по світу в вишиванці.

Я — українець! І горджуся цим.

Далі...

Учні 7 кл відвідали Арт студію Рустама

20 травня 2021 р. Новини

Учні 7 кл відвідали Арт студію Рустама. Отримали задоволення від малювання картини. Дякуємо за приємно проведений час та позитивні емоції.

Далі...

Учні відвідали Історико-меморіальний музей політичних в’язнів

19 травня 2021 р. Новини

До Дня пам’яті жертв політичних репресій учні 7кл відвідали Історико-меморіальний музей політичних в’язнів. З уст екскурсовода п. Лесі, діти ознайомилися з правдивими фактами історії того часу.

Далі...

Екскурсія у Старий Парк

19 травня 2021 р. Новини

До Дня пам’яті та примирення учні 7 класу провели екскурсію у Старий Парк(парк Слави). Пройшлися алеєю Героів-визволителів, побували біля скульптури «Материнський заклик», Курган Слави. Відлуння Другої світової війни затихло вдалині, наостанок залишивши на землі Галичини трагічне мовчазне нагадування про біль і страждання мільйонів. Пам’ять полеглих вшанували хвилиною мовчання.

Далі...

Відбувся майстер-клас «Великодня писанка»

19 травня 2021 р. Новини

З учнями 7 класу провели майстер-клас «Великодня писанка».

Далі...

Stop sexтинг

18 травня 2021 р. Новини

В рамках реалізації проекту Stop sexтинг соціально-психологічною службою школи спільно із вихователями було проведено урок #не_ведись - прояви свою стійкість в Інтернеті для учнів 6-8 класів. Основними формами взнаємодії сучасних дітей є онлайн-спілкування та онлайн-ігри, де є можливість спілкуватися з іншими учасниками. За підтримки та нагляду дорослих ці форми взаємодії можуть позитивно вплинути на особистісний розвиток дитини. Без нагляду та без відповідних знань у дитини мережа Інтернет може мати деструктивний вплив на учнів. Основним завданням проведеного уроку було навчання дітей самостійно регулювати процес використання Інтернету та засобів масової інформації ,а також відхід від потенційно небезпечного контенту.

Далі...