Тернопільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Тернопільської обласної ради

Відбулося друге засідання методоб’єднання вихователів старших класів

8 листопада 2018 р. Переглядів: 25 RSS
Новини

31 жовтня відбулося друге засідання методоб’єднання вихователів старших класів. Вихователь 7-А класу Кобель Л.Л. поділилась з педагогами своїм досвідом роботи у формуванні національно-патріотичного світогляду учнів з особливими освітніми потребами. Вона розповіла про співпрацю учнів класу з волонтерським центром. Діти регулярно виготовляють вітальні листівки воїнам, пишуть листи, малюють малюнки. Вони дуже вдячні нашим захисникам. Вихователь з учнями працюють над проектом «Добре серце», у якому формуються моральні якості, патріотизм, національна свідомість дітей.

З питання «Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в практиці сучасного вихователя, виступила вихователь Фендич О.І. Вона підготувала презентацію, де показала як учні 6-А класу вивчали біографію видатного педагога та письменника, ознайомлювались з його творчістю, інсценізували його твори. Важливо, що вихователі запросили до участі у сценках батьків. Ця робота мала позитивний виховний вплив на дітей та батьків.

Вихователь 10 класу Мацейків О.А. розповіла про використання інноваційних технологій для розвитку соціальної активності учнів старших класів. Педагог проводить тренінги, інтерактивні вправи, інтелектуальні ігри, колективну творчу діяльність з метою соціалізації підлітків з особливими освітніми потребами. Мацейків О.А. створила проект «За крок до дорослого життя», головною метою якого є соціалізація підлітків з особливими освітніми потребами, адаптація їх у соціальне середовище.

Вихователі обговорили питання виникнення та попередження булінгу в дитячому середовищі. З цього питання виступила вихователь Єфимчук Л.А. Вона розповіла про проведення тренінгу «Стоп булінг!» у 9-11 класах. Метою проведення цього виховного заходу є ознайомлення учнів з поняттям, формами та структурою булінгу, виховання почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства, розвиток вміння пошуку шляхів виходу із складних ситуацій.