Система виховної роботи

18 листопада 2016 р. Переглядів: 2016 RSS
Новини

Система виховної роботи з формування ціннісних ставлень учнів 2-Б класу.

Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх закладів України ( наказом МОНМС України від 31.10.11 р. № 1243):

- Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

- Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

- Ціннісне ставлення до праці

- Ціннісне ставлення до природи

- Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

- Ціннісне ставлення до себе

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави:

- виховання патріотизму (любов до Батьківщини, свого народу, турбота про його благо, повага до українських звичаїв і обрядів і ін.)

- формування правосвідомості;

- виховання політичної культури та культури міжетнічних відносин.

Проведено заходи:

1. Виховний захід «Ми – українці!»

2. Екскурсія до Центру етнічної культури

3. Екскурсія до краєзнавчого музею

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей:

- виховання морально активної особистості;

- розвиток вміння працювати з іншими;

- повага до своєї родини, цікавість до її минулого.

Проведено заходи:

1. Родинне свято до Дня матері

2. Майстер-клас з виготовлення листівок до Дня батька

3. Створення альбому «Моя родина»

Ціннісне ставлення до природи:

- усвідомлення функцій природи в житті людини та її самоцінності;

- почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них;

- здатності особистості гармонійно співіснувати з природою, поводитися компетентно, екологічно безпечно.

Проведено заходи:

1. «А ми тую червону калину…»

2. Спостереження за комахами

3. Огляд музейної експозиції «Природа Тернопільщини»

4. Екологічна акція «Батарейки, здавайтесь!»

Ціннісне ставлення до мистецтва:

- ознайомлення із системою елементарних мистецьких знань;

- розвиток сприймання художніх творів;

- вираження власного ставлення до мистецтва;

- здійснення творчої діяльності у мистецькій сфері.

Проведено заходи:

1. Виступ на Шевченківському святі

2. Ознайомлення із живописом

Ціннісне ставлення до праці:

- формування понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави;

- виховання поваги до праці шкільних працівників, кухарів, прибиральниць;

- розвиток вмінь і навичок само обслуговуючої праці.

Було проведено:

1. Екскурсію у пожежну частину.

2. Сюжетно-рольові ігри

Ціннісне ставлення до себе:

- розвиток усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров'я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) свого і кожної людини;

- навчання основ само оцінювання, самоконтролю, саморегуляції, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності.

Було проведено:

1. Гімнастика для очей

2. Пальчикова гімнастика

3. Вивчення правил дорожнього руху