Система виховної роботи
Система виховної роботи з формування ціннісних ставлень учнів 2-Б класу.
Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх закладів України ( наказом МОНМС України від 31.10.11 р. № 1243):
- Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
- Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
- Ціннісне ставлення до праці
- Ціннісне ставлення до природи
- Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
- Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави:
- виховання патріотизму (любов до Батьківщини, свого народу, турбота про його благо, повага до українських звичаїв і обрядів і ін.)
- формування правосвідомості;
- виховання політичної культури та культури міжетнічних відносин.
Проведено заходи:
1. Виховний захід «Ми – українці!»
2. Екскурсія до Центру етнічної культури
3. Екскурсія до краєзнавчого музею
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей:
- виховання морально активної особистості;
- розвиток вміння працювати з іншими;
- повага до своєї родини, цікавість до її минулого.
Проведено заходи:
1. Родинне свято до Дня матері
2. Майстер-клас з виготовлення листівок до Дня батька
3. Створення альбому «Моя родина»
Ціннісне ставлення до природи:
- усвідомлення функцій природи в житті людини та її самоцінності;
- почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них;
- здатності особистості гармонійно співіснувати з природою, поводитися компетентно, екологічно безпечно.
Проведено заходи:
1. «А ми тую червону калину…»
2. Спостереження за комахами
3. Огляд музейної експозиції «Природа Тернопільщини»
4. Екологічна акція «Батарейки, здавайтесь!»
Ціннісне ставлення до мистецтва:
- ознайомлення із системою елементарних мистецьких знань;
- розвиток сприймання художніх творів;
- вираження власного ставлення до мистецтва;
- здійснення творчої діяльності у мистецькій сфері.
Проведено заходи:
1. Виступ на Шевченківському святі
2. Ознайомлення із живописом
Ціннісне ставлення до праці:
- формування понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави;
- виховання поваги до праці шкільних працівників, кухарів, прибиральниць;
- розвиток вмінь і навичок само обслуговуючої праці.
Було проведено:
1. Екскурсію у пожежну частину.
2. Сюжетно-рольові ігри
Ціннісне ставлення до себе:
- розвиток усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров'я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) свого і кожної людини;
- навчання основ само оцінювання, самоконтролю, саморегуляції, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності.
Було проведено:
1. Гімнастика для очей
2. Пальчикова гімнастика
3. Вивчення правил дорожнього руху