Тернопільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Тернопільської обласної ради

Учнівські організації

2 листопада 2013 р. Виховна робота

Затверджено

на шкільній конференції

учнівського самоврядування 15. 09. 08 р.

ПОЛОЖЕННЯ

про Співдружність молодших школярів (1-6кл.)

Тернопільської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Тернопільської обласної ради

“СТЕЖИНА”

«Стежина» – громадське, створене на добровільних засадах самодіяльне об’єднання дітей. До об’єднання входять учні 1-6 класів. Вік 7-12 років.

Основну співдружність складають первинні учнівські колективи.

Далі...

Заступник директора з виховної роботи

1 листопада 2013 р. Адміністрація

Маніло Ольга Василівна

«спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель».

Слух

27 серпня 2013 р.

Слух — одне з зовнішніх чуттів, що дає можливість сприймати звуки, мову за допомогою спеціального органа — вуха.

Звуки змушують коливатися барабанну перетинку, яка передає коливання у внутрішнє вухо. Інформація про коливання потрапляє в мозок, який розпізнає різні звуки. Людина чує звуки частотою від 16 Гц до 20 кГц.

Деколи вуха закладає. Тиск повітря змінюється і вуха не встигають відразу до цього пристосуватися — тому що тиск є різним з зовні барабанної перетинки і в середині. У момент вирівнювання тиску у вухах чується хлопок.

Керівництво

27 серпня 2013 р.

Директор: Смачило Іван Михайлович

Заступник директора: Гук Ігор Володимирович

Наш сайт запущено!

27 серпня 2013 р. Новини

Ура! Із сьогоднішнього дня наш сайт розпочав роботу!

Про школу-інтернат

27 серпня 2013 р. Про школу-інтернат

Тернопільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Тернопільської обласної ради діє з 1991 року.

Метою школи є навчання, виховання , соціальна адаптація та самовизначення дітей з вадами слуху, мови та ЗПР. Ця мета досягається завдяки зусиллям всього педагогічного колективу.

Сурдопедагоги школи розвивають в учнів здатність ефективно користуватися залишками слуху та слуховими апаратами, формують правильну вимову звуків, вчать дітей сприймати світ звуків та відчувати радість спілкування з чуючими людьми.

Результативність загальноосвітніх уроків в значній мірі залежить від рівня розвитку мовлення дітей. На розвиток мови дітей в початковій школі відводиться 14 годин ( крім загальноосвітніх уроків) індивідуальних корекційних занять.

Далі...

Початок нового навчального року!

27 серпня 2013 р. Новини

З 1 вересня 2013р. розпочинаємо новий начальний рік.

Ласкаво просимо на навчання!