Зустріч учнів з представником організації «Дару життя»

22 листопада 2016 р. Новини

В школі-інтернаті проведено зустріч з представником організації «Дару життя» на тему «Як стати справжнім чоловіком, як підготувати себе до майбутнього батьківства».

Далі...

Козацький квест

18 листопада 2016 р. Новини

16 листопада 2016 року вихователі 2-Б класу Перцак Н.В. і Нестюк О.П. провели веселу годину «Козацький квест» для початкових класів. Учні дізналися багато нового та цікавого про козаків, змагались у спритності та вправності, вдосконалювали свої вміння працювати у гурті.

Дві команди – « Запорожці» та «Козаки» - отримали маршрутний лист із 5 станціями, щоб віднайти Пропалу козацьку грамоту (лист від козаків для своїх нащадків). «Історична станція» перевірила знання дітей про козаків, адже командам необхідно було відповісти на запитання, щоб перейти до наступної станції. На «Козацькій станції» учні пограли у давню гру козаків «Бій півнів» та змагались у знанні улюблених страв запорожців.

На «Спортивній станції» юні козачата влучали у ціль, долали перешкоди та водили «коней» до водопою. Гра «Одягни козака» на «Ігровій станції» мала на меті не тільки закріпити назви українського національного одягу, а й визначити, яка команда спритніше і швидше вдягне свого козака. Тут учні також змагалися у грі «Як козаки по сіль ходили». Елементи улюбленого козацького танцю «Гопак» учні розучили на «Розважальній станції».

Після проходження усіх станцій та виконання усіх завдань команда–переможець отримала почесне право зачитати віднайдений козацький лист для нащадків. Юні козацькі нащадки запам’ятали заповіт своїх славних предків і пообіцяли його виконувати.

Далі...

Стаття

18 листопада 2016 р. Новини

Тиждень безпеки життєдіяльності

18 листопада 2016 р. Новини

Відповідно до річного плану роботи школи-інтернату та з метою попередження травматизму нещасних випадків з 09.11 по 15.11. 2016 р. проведено Тиждень безпеки життєдіяльності. У ході якого:

- оформлено інформаційний тематичний куток, виставку учнівських малюнків;

- проведені бесіди, відео лекторій з питань безпеки життєдіяльності.

Далі...

Спортивні ігри-змагання серед учнів підготовчого - 2 класів

18 листопада 2016 р. Новини

10 жовтня 2016 року у шкільному спортзалі відбулися спортивні ігри-змагання серед учнів підготовчого - 2 класів. Сміливо називаємо ці змагання особливими адже, організаторами їх були: чемпіонка світу з жиму штанги лежачи, майстер спорту з пауерліфтингу Лілія Проць і спортивний аніматор Олександр Хома.

Спочатку серед дітей обрали капітанів, а ті у свою чергу вибирали учасників команд. Школярі неймовірно раділи кожному завданню, яскравому інвентарю. Змагання згуртували дітей, зарядили бадьорістю, гарним спортивним настроєм. Кожен учасник отримав подарунок від ТМ «Ласунка». Педагоги школи-інтернату щиро дякують гостям за участь у проведенні роботи з соціалізації дітей з особливими освітніми потребами і підготовку їх до інтеграції у соціум.

Далі...

Проведення виховних заходів на тему “Мої права, мої обов’язки”

18 листопада 2016 р. Новини

10-11 листопада 2016 р. у 10 - 11 класах відбулися виховні заходи на тему “Мої права, мої обов’язки”. Учні не тільки пригадали основні права та обов’язки дитини, людини та громадянина, а й відтворили їх у формі мінісценок.

Далі...

Соціалізація на уроках інформатики учнів з особливими потребами

18 листопада 2016 р. Новини

Роль уроків інформатики у соціалізації учнів з особливими освітніми потребами.

Соціалізація – комплексний процес засвоєння індивідом певної системи знань, норм і цінностей, які дозволяють йому бути повноправним членом суспільності. Соціалізація виступає одним із основоположних соціальних процесів, що забезпечує існування людини в середині суспільства.

Напрямки соціалізації:

- Організаційно-методичний

- Навчально-прикладний

Організаційно-методичний полягає в організації навчальної діяльності учнів таким чином, щоб робота проводилася в групах. Це дає можливість виховувати та розвивати важливі соціальні якості людини:

- здатність працювати в колективі;

- взаємодіяти;

- допомагати один одному;

- разом планувати роботу;

- працювати на одну ціль;

- оцінювати вклад і результат роботи кожного учасника групи.

Використання диференційованих завдань формує в учнів ряд соціальних компетентностей:

- уміння робити вибір;

- формує відповідальність за власний вибір;

- формує вміння проводити самооцінку та самоаналіз;

- розвиває критичне ставлення до себе.

Навчально-прикладний полягає у вивченні сучасних інформаційно-комунікаційних засобів. За допомогою сучасних засобів комунікації, таких як електронна пошта, форуми, чати, соціальні мережі, де відбувається соціалізація особистості учня, розвивається вміння вести діалог, листуватися тощо.