Тернопільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Тернопільської обласної ради

Проведено засідання педагогічної ради

9 листопада 2017 р. Переглядів: 587 RSS
Новини

02.11.2017 року у школі-інтернаті проведено засідання педагогічної ради на тему «Про методи стимулювання вчителями і вихователями позитивного ставлення учнів з особливими потребами до виконання домашніх завдань та використання здоров’язбережувальних технологій на заняттях самопідготовки».

З доповіддю «Про роль вчителя і вихователя у формуванні позитивного ставлення учнів з особливими потребами до виконання домашніх завдань та використання здоров’язбережувальних технологій на заняттях самопідготовки» виступила заступник директора з виховної роботи Маніло О.В.

Під час обговорення доповіді педагоги школи-інтернату поділилися досвідом роботи:

- Про методи стимулювання вчителями учнів початкової школи позитивного ставлення до виконання домашніх завдань.

(Чупровська Г.В., вчитель 3-А класу.)

- Про стимулювання позитивного ставлення учнів початкової школи до виконання домашніх завдань через використання методів арт-терапії на заняттях самопідготовки.

(Перцак Н.В.. вихователь 3-Б класу.)

- Про методи стимулювання вчителями мови і літератури позитивного ставлення учнів середньої і старшої школи до самостійного виконання творчих письмових завдань на заняттях самопідготовки.

(Ониськів Н.П., вчитель української мови і літератури.)

- Про стимулювання учнів середньої школи до самостійної роботи на заняттях самопідготовки через використання інтерактивних методів навчання і виховання.

(Єфимчук Л.А., вихователь 8-А класу.)

- Про методи стимулювання вчителями позитивного ставлення учнів середньої і старшої школи до самостійного виконання завдань із зарубіжної літератури на заняттях самопідготовки.

(Новаковська У.А., вчитель зарубіжної літератури.)

- Про методи організації самостійної роботи старшокласників з виконання усних домашніх завдань.

(Моховик Н.Б., вихователь 11-го класу.)

- Про співпрацю вчителів і вихователів з питання стимулювання учнів середньої і старшої школи до самостійного виконання домашніх завдань з математики на заняттях самопідготовки.

(Співак І.Р., вчитель математики).

На засідання педагогічної ради було запрошено дитячого лікаря психіатра, психоневролога ТОККПНЛ Срібну І.Б., яка дала свої поради щодо використання методів збереження емоційного здоров'я учнів з особливими потребами.