«Компетентнісно-орієнтований підхід у формуванні та розвитку особистості учня з ООП, здатної до самореалізації та самовдосконалення в умовах сучасного соціопростору»
Проблема, над якою працює методоб’єднання вихователів:
«Компетентнісно-орієнтований підхід у формуванні та розвитку особистості учня з ООП, здатної до самореалізації та самовдосконалення в умовах сучасного соціопростору».
Шляхи розв’язання проблеми:
• формування життєвих компетентностей учнів з ООП відповідно до ціннісних орієнтирів духовно, емоційно, фізично та соціально розвинутої особистості в процесі впровадження новітніх педагогічних технологій;
• виховання національної свідомості школярів, бережливого ставлення до навколишнього середовища, любові до рідного краю, свого народу, його звичаїв та традицій, української мови;
• розвиток професійної майстерності педагогів для вдосконалення виховного процесу та формування морально-духовної, соціально компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі;
• інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу педагогів в рамках модернізації виховання;
• формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
• створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької й теоретичної діяльності вихователів;
• забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
• впровадження інноваційних технологій у професійну діяльність;
• створення інформаційно-педагогічного банку власних досягнень, популяризація передового педагогічного досвіду, участь в Інтернет-заходах;
• створення креативного освітнього середовища та впровадження освітніх технологій, спрямованих на становлення й розвиток інноваційної особистості;
• виховання демократичної культури поведінки учнів: уваги до позцій інших та відстоювання своєї точки зору;
• виховання поваги до держави та її законів.
Кредо:
«Від педагога залежить, чим стане серце дитини – ніжною квіткою чи засушеною корою»
В.О. Сухомлинський
Формула успіху:
Найкращий засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь.
Кожна дитина – таланту перлина.
Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому.
Людина стає тим, ким вона є, завдяки справі, яку робить.
Мета методичного об’єднання:
– становлення та розвиток життєвих компетентностей вихованців з ООП , свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших;
– створення необхідних умов для розвитку творчих здібностей та формування особистості дитини з ООП;
– стимулювання пізнавальної, практичної та комунікативної діяльності учнів, необхідної для формування, застосування та здобуття досвіду їх успішної подальшої адаптації у соціумі.
Завдання методичного об`єднання:
- залучення вихователів до інноваційної, пошукової діяльності;
- впровадження нетрадиційних методик, сучасних інтерактивних методів;
- використання у виховному процесі новітніх оздоровчих технологій;
- удосконалення педагогічної майстерності: постійний обмін досвідом, розвиток творчої ініціативи педагогів, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів в практику роботи та впровадження в роботу кращого педагогічного досвіду;
- систематичне ознайомлення з новинками методичної літератури;
- створення згуртованого і працездатного учнівського колективу;
- залучення учнів з ООП до скарбниць української культури. Формування патріотичних почуттів;
- виховання поваги до праці і людей праці. Формування елементарних трудових навичок;
- формування основ здорового способу життя та правовосвідомості учнів з ООП;
- залучення батьків до активної участі у житті школи.
Методичні теми, над якими працюють члени методичного об’єднання у 2022/2023 навчальному році
№ п/п |
Члени методичного об'єднання |
Методична тема |
1. | Гороховська С.В. |
Формування компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами національного виховання. |
2. | Бірюкова О.В. |
Виховання в учнів сімейних цінностей, культури поведінки, збереження народних традицій. |
3. | Мандзій С.Т. |
Використання ігрових технологій у молодших школярів у позаурочний час. |
4. | Воробець Б.П. |
Виховання особистості засобами народної педагогіки. |
5. | Самотіс О.С. |
Виховання любові до свого народу, українських традицій і рідної землі. |
6. | Волошин Л. Ф. |
Використання інтерактивних технологій у розвитку мовлення дітей з РАС. |
7. | Супруневич Г.М. |
Виховання в учнів морально-естетичних цінностей. |
8. | Нестюк О.П. |
Виховання громадянина в контексті національно-патріотичного виховання. |
9. | Вінніченко М.Д. |
Рольові ігри як прояв творчості і ерудиції школярів. |
10. | Руденька В.П. |
Формування трудових навичок школярів з особливими освітніми потребами. |
11. | Змійовська Г.М. |
Виховання громадянина в контексті національно-патріотичного виховання. |
12. | Фендич О.І. |
Система роботи вихователя з формування в учнів національної свідомості. |
13. | Кашуба О.М. |
Формування екологічної культури у школярів. |
14. | Кобель Л.Л. |
Становлення громадянина в контексті національно-патріотичного виховання. |
15. | Єфимчук Л.А. |
Формування в учнів загальнолюдських цінностей, національної свідомості, патріотизму. |
16. | Реник Н.П. |
Формування мораьних норм поведінки у молодших школярів з ООП у сучасних умовах. |
17. | Крицька Л.Б. |
Виховання в учнів національних цінностей. |
18. | Гуменна Т.Г. |
Роль родинного виховання у формуванні особистості дитини з ООП. |
- Відбулося чергове методичне об’єднання вихователів
- Робота методоб’єднання вихователів
- Система профорієнтації
- Психолого-педагогічний ключ до розуміння особистості учня
- Проведено чергове методичне об’єднання вихователів
- План роботи методичного об’єднання вихователів початкових класів на 2021/2022 навчальний рік
- Відбулося засідання вихователів старших класів на тему "Національно-патріотичне виховання, формування національної свідомості підлітків з ООП як соціально-педагогічна проблема"