Тиждень англійської мови та літератури

20 березня 2017 р. Переглядів: 2146 RSS
Новини

У рамках Тижня англійської мови та зарубіжної літератури 27 лютого — 3 березня вчителем зарубіжної літератури Новаковською У.А. були проведені такі заходи:

  • понеділок: стартувала виставка учнівських газет на тему “Знайомтесь з письменником і його книгою ...”. Школярі 5-12 класів створювали газети про одного з письменників та його твір, що вивчався на уроках зарубіжної літератури. Усі мали можливість переглянути ці стіннівки та пригадати вивчений матеріал або познайомитися з тим письменником, що вивчатиметься згодом;
  • вівторок: для учнів 7-9 класів було створено віртуальну екскурсію в Музей книги: діти зазирнули у минуле і дізналися про історію виникнення такого феномену, як книга, простежили шлях її зміни; дізналися про незвичайні книги світу; побачили процес “народження” книги;
  • середа: учні 10-12 класів побували на вечорі поезії “Поезія — це завжди неповторність...”, метою якого було зацікавити старшокласників поезією, розкрити її цінність й унікальність, її актуальність й сучасність, присутність у нашому житті. Поряд з поезіями класиків зарубіжної літератури звучали також вітчизняні сучасні твори, а також вірші, що переросли у пісні. Важливим для дітей з вадами слуху було донести, що жестова мова як один із видів перекладу є тим ключем, що відкриє серця учнів до унікального світу поезії;
  • четвер: учні 5-6 класів презентували своїм друзям-четвертокласникам предмет “Зарубіжна література”. Вони показали і розповіли те, чого вже навчилися на уроках зарубіжної літератури, зацікавили молодших школярів цим предметом завдяки інсценізаціям творів Джека Лондона, Елеонор Портер, Марка Твена. Також присутні переглянули буктрейлери до деяких творів. А ще отримали від героїв прочитаних книжок цінні поради, з якими можна рушати у подальше життя;
  • п’ятниця: на шкільній лінійці були підведені підсумки проведених заходів, висловлені плани на майбутнє.
  • Завданнями усіх проведених заходів були: зацікавити предметом зарубіжної літератури, заохотити читати, сприймати книгу як цінне джерело знань, розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати творчі здібності (художні, декламаційні, акторські), духовно збагачуватися і зростати.