Тернопільська спеціальна школа Тернопільської обласної ради

Соціалізація

17 листопада 2016 р. Переглядів: 2338 RSS
Новини

Виховна система класу «Наші стежки у майбутнє»

Відповідно до вікових і психологічних особливостей розвитку дитини було розроблено етапи виховної системи «Наші стежки у майбутнє»

Кожен етап виховної системи здійснюється за напрямками

[cut]

Основні завдання виховної системи класу

«Моя шкільна стежина»

Завдання: створення комфортного середовища в дитячому колективі, формування традицій класу, розвиток прагнення пізнати себе, однокласників, допомога у становленні органів самоврядування, розвиток самостійності.

Основні форми роботи: години спілкування, бесіди, інтелектуальні ігри, колективне ігрове спілкування, акції, шкільні проекти, презентації.

«Моя родинна стежина»

Завдання: виховування поваги до сім’ї та родинних традицій, формування в учнів позитивних рис характеру.

Основні форми роботи: діагностика особистості, вивчення родин учнів, анкетування, робота з батьками, години спілкування, бесіди, виставки.

«Моя соціальна стежина»

Завдання: виховання свідомого ставлення до обов’язків людини в суспільстві, розвиток духовної, моральної, естетичної, трудової культури.

Основні форми роботи: ділові та інтерактивні ігри, тренінги, анкети думок, пошукові акції, заочні мандрівки, екскурсії, дослідницька робота.

«Моя громадянська і професійна стежина»

Завдання: усвідомлення поняття «Я – громадянин», виховання поваги до державних символів, патріотичних почуттів, формування переконання особистої відповідальності за долю держави, бажання опанувати професію і трудитися на благо Вітчизни.

Основні форми роботи: ділові ігри, екскурсії на виробництва, трудовий десант,

випуск газет, пошукові ігри, квести, створення електронних презентацій, диспути.

На кожній стежці передбачені символічні зупинки , що є джерелом натхнення, мудрості та сил для продовження шляху. На рівні виховної системи класу зупинки біля джерел є напрямками-орієнтирами виховної роботи.

[cut]