Соціалізація
Виховна система класу «Наші стежки у майбутнє»
Відповідно до вікових і психологічних особливостей розвитку дитини було розроблено етапи виховної системи «Наші стежки у майбутнє»
Кожен етап виховної системи здійснюється за напрямками
[cut]
Основні завдання виховної системи класу
«Моя шкільна стежина»
Завдання: створення комфортного середовища в дитячому колективі, формування традицій класу, розвиток прагнення пізнати себе, однокласників, допомога у становленні органів самоврядування, розвиток самостійності.
Основні форми роботи: години спілкування, бесіди, інтелектуальні ігри, колективне ігрове спілкування, акції, шкільні проекти, презентації.
«Моя родинна стежина»
Завдання: виховування поваги до сім’ї та родинних традицій, формування в учнів позитивних рис характеру.
Основні форми роботи: діагностика особистості, вивчення родин учнів, анкетування, робота з батьками, години спілкування, бесіди, виставки.
«Моя соціальна стежина»
Завдання: виховання свідомого ставлення до обов’язків людини в суспільстві, розвиток духовної, моральної, естетичної, трудової культури.
Основні форми роботи: ділові та інтерактивні ігри, тренінги, анкети думок, пошукові акції, заочні мандрівки, екскурсії, дослідницька робота.
«Моя громадянська і професійна стежина»
Завдання: усвідомлення поняття «Я – громадянин», виховання поваги до державних символів, патріотичних почуттів, формування переконання особистої відповідальності за долю держави, бажання опанувати професію і трудитися на благо Вітчизни.
Основні форми роботи: ділові ігри, екскурсії на виробництва, трудовий десант,
випуск газет, пошукові ігри, квести, створення електронних презентацій, диспути.
На кожній стежці передбачені символічні зупинки , що є джерелом натхнення, мудрості та сил для продовження шляху. На рівні виховної системи класу зупинки біля джерел є напрямками-орієнтирами виховної роботи.
[cut]