Тернопільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Тернопільської обласної ради

Семінар-практикум «Основні аспекти організації корекційної роботи з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення»

5 лютого 2015 р. Переглядів: 705 RSS
Новини

04.02.2015 року на базі нашої школи проводився обласний семінар-практикум з теми «Основні аспекти організації корекційної роботи з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення». Учасникам семінару були вчителі-логопеди загальноосвітніх шкіл міста Тернополя, вчителі-логопеди спеціальних навчальних закладів області, консультанти ПМПК.

На початку семінару директор школи Смачило І.М. привітав його учасників, ознайомив їх з умовами навчання та проживання учнів в школі. Цікавим та насиченим був теоретичний модуль семінару.

Моравська Н.С., заступник начальника управління – начальник відділу спеціальної, позашкільної освіти та виховної роботи департаменту освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації, у своєму виступі розповіла про забезпечення права на доступну освіту дітям з особливостями психо-фізичного розвитку.

Копко З.А., вчитель-логопед ТОПМПК, ознайомила присутніх з аналітико-статичними даними щодо кількості обстежених дітей із тяжкими порушеннями мовлення в області за минулий рік. Здійснила порівняльну характеристику з даними попередніх років, відзначила тенденцію до збільшення кількості таких дітей.

Семак С.М., методист ТОКІППО, у своєму виступі зупинилася на можливостях магнітно-резонансної терапії у виявленні уражених зон мозку, які беруть участь у складному процесі усного та писемного мовлення.

Цікавим, емоційно-насиченим, з яскравими прикладами, був виступ кандидата педагогічних наук, доцента ТНПУ ім. В. Гнатюка, Федорович Л.О. Вона здійснила порівняльний аналіз педагогічної та клінічної класифікацій вад мовлення. У її виступі було багато практичних порад та рекомендацій з нейрологопедії.

Під час проведення практичного модуля семінару працівники нашої школи люб’язно поділились своїм досвідом. Учасники семінару змогли ознайомитись із інноваційним підходом у подоланні дислалії, що ґрунтується на використанні теоретичних і практичних засад з психомоторики та багаторічному досвіді роботи вчителя Чайкоської Н.М. Під час виступу Чайкоської Н.М. демонструвались фрагменти індивідуально-корекційних занять.

Багато приємних вражень залишилося в учасників семінару після відвідування уроку з логоритміки у 3-Б класі, який провела вчитель-дефектолог Щур Л.О.

Робота семінару завершилась круглим столом, що проводився в режимі «запитання-відповідь».