В рамках Всеукраїнського тижня з протидії булінгу соціально-психологічною службою школи проведено ряд заходів
В рамках Всеукраїнського тижня з протидії булінгу соціально-психологічною службою школи проведено ряд заходів. Зокрема, з учнями 5-12 класів проведено профілактичну бесіду з інспекторами ЮП Тернопільського РУПГУНП в Тернопільській області Федоришин У.П. та Бабішевич В.В. на тему «Профілактика булінгу та правопорушень в дитячому середовищі. Правила поведінки в школі». З учнями 9-х класів проведено тренінгове заняття на тему: «Скажемо булінгу - НІ» з метою формування нетерпимості до проявів агресії та насилля. Спільно з учнями 2-х класів створено колективний плакат «Стоп булінг». З учнями 7-х класів проведено заняття на тему «Рука допомоги» з метою розвивання навичок надання та дотримання допомоги у разі булінгу. Оновлено інформаційно-просвітницький куточок на тему «Булінг в шкільному середовищі» та «Телефони гарячих ліній».
Учні 9 – А класу щиро вітають усіх працівників школи та учнів з Ювілеєм
Учні 9 – А класу щиро вітають усіх працівників школи та учнів з Ювілеєм.
Вітаємо з Днем народження школи!
В святковий день прийміть вітання та найщиріші побажання:
Здоровя, щастя та добра,
Наснаги, успіхів, тепла.
І повсякденно, повсякчас
Хай буде у Вас гаразд!
Бажаємо всім здоров'я,
Вчителям – поваги, учням – наполегливості,
а батькам – гордості за своїх чад.
5-А клас вітає школу з ювілеєм!
5-А клас вітає школу з ювілеєм! Бажаємо школі процвітання, а всім працівникам оптимізму і натхнення у роботі! Зі святом!
У Тернопільській спеціальній школі Тернопільської обласної ради проведені заходи з питань безпеки життєдіяльності
Впродовж вересня 2021р. у Тернопільській спеціальній школі Тернопільської обласної ради проведені такі заходи з питань безпеки життєдіяльності:
- Тиждень попередження дорожньо-транспортних пригод:
«Ми - пішоходи».
- Тиждень протипожежної безпеки:
«Вогонь - наш друг, та не завжди, чекати можна і біди».
- Волонтери Тернопільської організації Товариства Червоного Хреста провели майстер-клас з навчання навичкам надання першої допомоги потерпілим.
У 6-Б класі проведено виховний захід "СТОП БУЛІНГУ"
З метою формувати нетерпимість до проявів агресії, розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля, розвивати навички надання і отримання допомоги у 6-Б класі проведений виховний захід "СТОП БУЛІНГУ".
Очікувані результати: наприкінці заняття учні пояснюють що таке булінг, розпізнають булінг і дружні піддражнювання, розробляють стратегії подолання булінгу, демонструють емпатію до жертв насилля, називають джерела допомоги жертвам булінгу.
Як запобігти булінгу і протидіяти йому?
Кожен з нас - неповторний і особливий. Іноді ця особливість може стати причиною цькування - булінгу. "Як запобігти булінгу і протидіяти йому?" - таке заняття було проведене у 7-Б класі. Учні з вихователем Перцак Н.В. переглянули уривки з фільму "Диво", відшукали ознаки булінгу у вчинках персонажів, співчували головному герою Оґґі та захоплювались його мужністю. Побачене схвилювало, а щасливий кінець надихнув і переконав, що булінгу можливо протистояти. Після цього учні опрацювали пам'ятки "Як протидіяти булінгу" та підписали "Угоду про протидію булінгу" (цікаві матеріали з сайту "Розвиток дитини"). Підсумком заняття стало обговорення та обмін враженнями. Усім рекомендуємо фільм "Диво" для перегляду! Посилання: http://moviestape.net/katalog_filmiv/drama/10403-dyvo.html
23 вересня Міжнародний день жестових мов
Сьогодні, 23 вересня, Міжнародний день жестових мов. Українська жестова мова є рідною і першою для багатьох людей з вадами слуху, що проживають в Україні. Дехто ж почав вивчати її лише у спеціальній школі. Жестова мова – це мова, яка допомагає нашим учням «чути», розуміти, пізнавати світ.
На уроці зарубіжної літератури у 10 класі під час вивчення творчості Г. Гейне учні декламували вірш поета «Не знаю, що стало зо мною…» у супроводі жестової мови. Поетичний світ давньої німецької легенди ожив на уроці. Краса поетичного образного слова «зазвучала» жестовою мовою й була зрозумілою десятикласникам. Наші учні вчаться розуміти метафоричність поезії і відповідно перекладати вірші на жестову мову.